Унікальне та досі маловідоме, навіть у мистецьких колах України, явище, яке сформувалось у Дніпропетровську в кінці 1970-х – на початку 1980-х років. В проекті кураторів Льолі Гольдштейн та Марії Хрущак представлено більше 150 світлин учасників «Молодіжної секції» Дніпропетровської школи фотографії (ДШФ) й фотографів, які цікавились студією та її експериментами: Олександра Фельдмана, Юрія Бродського, Марка Мілова, Станіслава Полонського (1948 – 2002) та дотичного до студії – Семена Просяка.
Кураторки - Льоля Гольдштейн та Марія Хрущак
В галереї Артсвіт Микита Шаленний представить 4 проекти, які раніше були презентовані на арт-майданчиках Києва, Відня, Любліна та Чикаго. Більшість із них вперше і, мабуть, востаннє побачить дніпропетровська публіка.
Відмінною особливістю галереї Артсвіт є численна колекція української графіки. Проект демонтсрує роботи відомих українських митців, які на папері втілили найкращі традиції своїх шкіл, експозиція робить спробу максимально представити різноманіття технік та сюжетів.
Життя кожного з нас можна охарактеризувати словом «потік». Потік абсолютно унікальний, непостійний і мінливий. Потік людей, подій, рішень, цілей, цінностей, емоцій і почуттів, потік свідомості, нарешті. Ми маємо постійно рухатись, незалежно від свого становища, напрямку або фізичного стану. Найбільш точне уособлення потоку в земній природі – це ріка.
Майже в кожному своєму проекті художник Петров окреслює певні межі граничних ситуацій, за котрі він виводить своїх героїв. Джерелом цих сюжетів, за словами митця, є його власне вчування. Петров починає працювати, коли йому уривається терпець, зображуючи те, що його збурює, не влаштовує, і з чим він не згоден. Зовнішній негативний подразник для нього — один з ключових рушіїв творчості.
Куратори проекту Марія Шалуєва та Олександр Щелущенко
У своєму персональному проекті художник фокусує увагу глядача на темі конфліктів, причиною яких є бажання одного, шляхом сили, відняти те, що створено і належить іншому. Це явище супроводжує людство протягом всієї історії. Саме звернення до першого конфлікту між братами Каїном і Авелем, описаного в Старому завіті, стало ключем до вибору назви виставки. Сьогодні автор переносить біблійний питання «Де брат твій?» В сучасний контекст.
В Одесі історично склалася самобутня художня традиція, яка існувала і розвивалася з періоду заснування Товариства південноросійських художників в 1890р. на чолі з Киріаком Костанді.
У радянські часи при відносній свободі від жорсткого ідеологічного контролю, в умовах якого працювали художні училища і академії Москви і Ленінграда, Одеське училище, спираючись на міцну історичну італійсько-французьку традицію, давало гарну класичну освіту. Роботи художників "Одеської школи" відзначені високим технічним професіоналізмом, величезною різноманітністю художніх почерків і технологій та особливим духом творчої свободи.