• Рус/Укр
  • Eng
Панельна дискуссія "Художні інтервенції в міський простір"
13/04/2016

Панельна дискуссія "Художні інтервенції в міський простір"

Відкрив зустріч художник та куратор галереї Артсвіт Nikita Shalenny. Він презентував два нещодавні проекти: “Катапульта” (2014) та “Лекторій” (2015), поділився історіями створення та проблемами, яких ці проекти торкаються: “Моя остання робота “Лекторій” розповідає про відсутність діалогу”. Під час презентації митець також висловив думку про, що Дніпропетровську не вистачає іронії, яка властива багатьом західним містам. “Люди у Дніпропетровську - надмірно серйозні і це не дозволяє їм відійти від сприйняття сучасного публічного мистецтва за зразком класичного монументального”, - він також зазначив, що основною метою його акції була спроба змусити пересічних громадян мислити небуквально.

Продовжила зустріч Imke Rust, мисткиня з Намібії, яка розповідала про декілька своїх проектів: “Dorab (NOT) for Sale”, “An Infinite Scream”, “Stompies”, “Hotel Deco Busting (Ongoing Series)”. Проекти привертають увагу людей до проблем екології, глобалізації та етики. Імке ставить питання: “Чи може мистецтво робите більше?” і впевнено відповідає: може. Художниця розповіла, як вперше усвідомила, що людям важко розуміти складне мистецтво. Після цього вона у прямому сенсі “вийшла з галереї на вулицю” і почала шукати шляхи стати ближче до людей, відтоді вона застосовувала лише формат акцій, у яких переосмислювала історичні факти та народні міфи.

Sabina Shikhlinskaya презентувала декілька проектів.Художниця почала з розповіді про важке становище, у якому опинилося мистецтво наприкинці 1990-х років у Айзербаджані. Не маючи контактів із західними кураторами, тогочасні митці намагались самі відтворити форми концептуального мистецтва. Група митців “Лабіринт”, у яку входила і сама Сабіна Шихлінська, у 1999 році відмовилась від майстерень та пензлів, підкорила відкритий простір та започаткувала внутрішню традицію створювати мистецтво з природних матеріалів. Пізніше цей експеримент переріс у проект “Land Art”. Другим презентованим проектом став “Save the Earth”(2013). Мисткиня розповіла про те, як вона переобладнала старий автобус на станцію для збирання пластикових пляшок, який це мало відгомін у суспільстві і наслідки цієї інтерактивної акції.

Інші новини

11 жовтня 2018
12345678910. Будинок, що став ґрунтом

11 жовтня запрошуємо на відкриття нової виставки в просторі Кімната від студії 12345678910 "Будинок, що став грунтом". В місті Дніпро, за адресою вул. Січових Стрільців, 24 знаходиться зруйнований цегляний будинок. На даний момент він складається зі збереженого фасаду, що виходить на вулицю, декількох стін та нагромадження цегли, утвореного після обвалення будівлі.


Автори дивляться на руїну як на місце, позбавлене функції та контролю, тому відкрите для різних стихійних впливів: проявів природи, специфічної людської активності та процесів, що змінюють стан матеріалів будівлі. У цій роботі митці намагаються розглянути та проявити ці впливи, перезбираючи фрагмент безформності нагромадження цегли. Зруйнований будинок знаходиться на тій же вулиці, на якій знаходиться галерея, в 5 хвилинах від неї, тому пропонуємо глядачам пройти цей шлях і побачити роботу безпосередньо.

...
10 жовтня 2018
Вулиці, парки, площі - як їх змінюють в українських містах

13 жовтня в галереї Артсвіт відбудеться лекція Тараса Кайдана «Вулиці, парки, площі – як і навіщо їх змінюють в українських містах?» в рамках освітньої програми Youth-Active-City.

Початок о 17:00. Вхід вільний.

...