• Рус/Укр
  • Eng
Кіптява. Даніїл Ревковський та Андрій Рачинський
Кіптява. Даніїл Ревковський та Андрій Рачинський
31 серпня 2018 - 13 жовтня 2018

У новій виставці “Кіптява” художники презентують результати тривалого дослідження соціального середовища міста Кам’янське (до 2016 Дніпродзержинськ) міста з бентежною екологічною ситуацією, економічною та, як наслідок, демографічною кризою, пов’язаною із занепадом промисловості. Кам’янське як велике індустріальне місто з широкими проспектами та розлогими площами, сформоване потужними містотворчими підприємствами: ДМК, ДніпроАзот, ПХЗ, — узагальнюючий образ промислового міста України.

 Кураторка - Ксенія Малих 

Реальність
Реальність
06 червня 2018 - 21 липня 2018

Реальність не існує у вакуумі, а формується бажаннями, вигадками, ідеологією та мистецтвом. Чи існує реальність поза нашим розумом? Чи є світ таким, яким він здається? 

Учасники виставки: Аліна Якубенко, Добриня Іванов, Олеся Оникієнко та Катерина Берлова, Мітя Чуріков, Fantastic Little Splash, Данііл Галкін, Korinsky.

Кураторка – Катерина Русецька.

 

Місто "Без призначення"
Місто "Без призначення"
21 квітня 2018 - 02 червня 2018

В контексті переосмислення нашої ідентичності та вибудовування стратегії подальшого розвитку, звернення до аналізу впливу радянського феномену є надзвичайно важливим. Ситуація, що склалась сьогодні, спонукає сучасних художників у своїх практиках звертатися до теми радянської спадщини та фіксувати її у ландшафті міста. Їхні роботи фактично стають індикатором змін у свідомості нового покоління. Це дозволяє провести паралель між баченням реальності радянського художника, що був свідком втіленням в життя великої утопії, та фіксаціями того, що вона залишила після себе.

Кураторка - Наталія Чичасова

 

Аделін Кейль. міжнародний фотопроект "Піднесені у своїй оголенності"
Аделін Кейль. міжнародний фотопроект "Піднесені у своїй оголенності"
13 квітня 2018 - 19 квітня 2018

Образ оголеного тіла – це психологічне, філософське та естетичне дзеркало будь-якої спільноти. У вирі постійного оновлення в такт розвитку мистецтва, цей образ пропонує емоційне визначення людської сутності. Нині образ жінки, передусім, диктують сторінки глянцевих журналів, де він згладжений та змодельований відповідно до спотворених критеріїв краси. В таких виданнях тіло не зображується у його життєвій спрямованості, а часто є лише фікцією.

Виставка проходила в рамках 15-ої Французької весни в Україні   

Давай забудемо. Єгор Анцигін
Давай забудемо. Єгор Анцигін
16 лютого 2018 - 31 березня 2018

Досліджуючи пам'ять, художник моделює болісне зіткнення, конфлікт протилежних систем і точок зору, та пропонує глядачам спостерігати, як відбувається боротьба за пам'ять: особисту, історичну і публічну. Питання художника полягає навіть не в тому, що ми пам'ятаємо, але в тому, що ми забуваємо?

Спостереження. Белла Логачова
Спостереження. Белла Логачова
20 січня 2018 - 10 лютого 2018

В часи цифрових технологій, постійно потрапляючи під контроль камер спостереження, наша реальність поступово перетворюється на низку відеоматеріалів, складених різними джерелами. Спроба втекти від слідкування у медитативний стан відсутності і споглядання завершується тривожним втручанням “ока”, яке дивиться прямо на вас.

Кураторка - Олена Касперович   

Жіночі історії в переселенні: відео-проект Іри Харламової
Жіночі історії в переселенні: відео-проект Іри Харламової
16 грудня 2017 - 29 грудня 2017

У Дніпрі та області зареєстровано більше 80 000 вимушено переселених осіб, більшість з них – жінки з дітьми і пенсіонери. Окрім того, Дніпропетровська область одна з найбільш постраждалих внаслідок проведення АТО: багато сімей втратили дітей, батьків, коханих людей. Зростання рівня напруги і агресії в суспільстві, стереотипи у сприйнятті, розповсюдження поляризованих історій про успіхи або знедолення, які циркулюють в медіа, - чи не є це наслідком нав'язуваної картини буття?

 

Penetration. Микита Шаленний
Penetration. Микита Шаленний
19 жовтня 2017 - 02 грудня 2017

Фотопроект PENETRATION Микити Шаленного — це спроба художника проникнути до найбільш прихованих місць людських взаємин і дослідити стереотипи та архетипи, що продовжують там існувати. На рівні колективного несвідомого суспільство продовжує замовчувати та ховати під одягом все, що стосується домінування, взаємних утисків та пресингу у стосунках, намагаючись  ігнорувати їх. 

Фантомний біль: міжнародний фотопроект про депортацію корейського народу
Фантомний біль: міжнародний фотопроект про депортацію корейського народу
08 вересня 2017 - 29 вересня 2017

Корейський фотограф Сонгте Джонг (Sungtae Jung) здійснив подорож в Україну, аби побачити та почути нащадків депортації корейського народу. Його фотопроект “Life of Deportation and Settlement Koryo-saram: Етнічний Кореєць” можна побачити з 8 по 29 вересня в галереї Артсвіт (Дніпро). Відкриття виставки відбудеться 8 вересня о 19.00. Виставку приурочено до 80-річчя депортації. Проект реалізовано за ініціативи Корейської спільноти «АСАДАЛЬ», місто Дніпро.

Марш весёлых ребят. Александр Ковальчук
Марш весёлых ребят. Александр Ковальчук
02 червня 2017 - 02 серпня 2017

"Размах этого человека был сродни размаху эпохи, которую он воспевал. Он был под стать тому грандиозному мифу индустриального СССР, который выплескивается на нас через экран, на котором проецируется кинохроника сороковых годов – именно в это время он жил и работал в полную силу." - Симон Чёрный.

Кураторка - Віта Попова

 

Будь-які збіги з реальністю випадкові. Ольга Федорова
Будь-які збіги з реальністю випадкові. Ольга Федорова
31 березня 2017 - 13 травня 2017

Хромакей або «зелений екран» – це суцільний фон, який використовують у кінематографі і, за допомогою технологій, «домальовують» на ньому нову реальність. Коли ми дивимося фільми, то все ще сподіваємося, що чудові краєвиди існують насправді, а вогонь від вибухів і пожеж по-справжньому обпалює. Часто, здогадуючись про використання хромакея, ми відчуваємо себе обдуреними. Викликає обурення навіть не те, що запропоновані картинки нереальні, а те, наскільки сильно симуляція намагається переконати нас у власній реальності.

Марк Мілов. За місцем проживання
Марк Мілов. За місцем проживання
19 січня 2017 - 04 березня 2017

У мистецтві існує поняття анаморфозу, конструкції, яка, на перший погляд, є недоступною для розуміння глядача, але, якщо подивитися на неї під певним кутом, конструкція набуває форми та змісту. Це і сталося з фотографіями вулиці Паторжинського Марка Мілова. Світлини, зібрані з різних періодів та проектів фотографа, ніколи не планувалися як окрема серія, але на цій виставці вони знаходять необхідний ракурс.

1
2