Колекція

Кирило Проценко

Український художник трансавангардного живопису. Митець працював з живописом, пірографією, інсталяцією, кліпами, короткометражними фільмами, музичними та дизайнерськими проєктами. Учасник сквоту “Паризька комуна”. Створював музику, дизайн обкладинок для дисків та інтер’єрів барів. Серед представників українського андеграунду 90-х мав статус «рок-зірки», хоча не грав на жодному інструменті. У сквоті «Паркомуни» разом із Іллею Чичканом очолював відділ рейву, а його художня майстерня дуже часто перетворювалась на майданчик для репетицій багатьох гуртів або простір для музичних вечірок. У колабораціях з такими виконавцями як: Dj Der Bastler, Maket гуртами Foa-Hoka та Катапульта, митець долучився до конструювання авангардної української музичної сцени 90-х та 2000-х рр. Разом з Іваном Москаленком він став засновником музичного лейблу «Термос». Окремої уваги заслуговує представлена у експозиції їхня спільна робота «Радіо Євразія», частиною якого стала збірка композицій українських музикантів із різних країн світу «Музика для космічних далекобійників».

 

Кирило Проценко народився 1967 року в Києві.

Навчався в Республиканскій художній школі та в Київському художньому інституті на відділені графіки.

З 90-х займався технікою випалювання по дереву.
В 1994 році - закінчив Київський художній інститут.

В 1994 році -перша персональна виставка художника “Падаюча зірка”, галереї “Бланк-арт”, Київ. Через рік Проценко повіз виставку в Нью-Йорк.

В 2003 році – найвідомішим музичним проєктом художника став аудіо-відео перфоманс в аеропорту в рамках Венеційської біенналє спільно із фронтменом гурту Gogol Bordello Євгенієм Гудзем. Ще один проєкт, який став відомим, спродюсований і відзнятий разом з Іллею Чічканом музичний кліп Катапульти «Час від Часу».

Учасник чисельних групових і персональних виставок та проєктів.

Помер 2017 року в Києві.