Практики партисипації. Лекція Максима Крамара
20/02/2019

Практики партисипації. Лекція Максима Крамара

CANactions School. Практики партисипації.
Спікер: Максим Крамар


Participation – участь, співучасть. Залучення максимального числа зацікавлених сторін в проектний процес – напевно, тренд останніх років в урбаністичних практиках. Але, традиційно, архітекторам не комфортно переживати втручання в їх проект.
Чи завжди залучення піде на користь об’єкту, як зрозуміти яке залучення потрібне конкретному об’єкту? Який момент обрати для того, щоб процес партисипації був не «штучним», а органічно зацікавив потрібну аудиторію? Ряд прикладів реальних процесів зміни міського простору, різних по масштабу і цілях, описує можливі підходи в партисипації.


Максим Крамар - архітектор, дизайнер, міський планувальник, член оргкомітету архітектурного клубу Архіклуб Вінниця, співробітник Агенції просторового розвитку, випускник CANactions School, 2017. Є ментором освітньої програми «Інтегроване просторове планування для об’єднаних територіальних громад» CANactions School, організованій за підтримки Програми "U-LEAD з Європою".

Лекція відбудеться в галереї Артсвіт 20 лютого. Початок о 19:00. Мова – українська. Вхід вільний.

Інші новини

17 травня 2019
Світло пекельного цвітіння

17 травня о 19:00 відбудеться відкриття виставки "Світло пекельного цвітіння", за участі автора Дмитра Старусєва. Вхід вільний.

Новий виставковий проект галереї Артсвіт представляє собою маргіналізовану, егоцентрично зосереджену практику, що заперечує глобальну спектакуляризацію та постулює анормальність як основу методу і життя.

Можливість висловлювання відкриває громадську відповідальність, де нема вже місця страху окремої людини.

...
15 травня 2019
Еволюція європейської скульптури від Родена до Архипенка та Бранкузі

Скульптура як найбільш консервативний вид мистецтва довгий час залишалась у тенетах академізму. Важливо простежити, як у творчості Огюста Родена відбулись радикальні зміни, що дозволило говорити про революційний характер його мистецтва. Не залишаться поза увагою й такі митці, як Арістид Майоль і Антуан Бурдель у Франції, Вільгельм Лембрук і Ернст Барлах у Німеччині. Звернемося до формалістичних скульптур Анрі Матісса, псевдотокубізму Жака Ліпшиця та Джейкоба Епстайна. З’ясуємо, чому найхарактернішими фігурами модерністської скульптури поч. ХХ ст. вважаються Олександр Архипенко та Костянтин Бранкузі.

...