• Рус/Укр
  • Eng
Кіноніч. Реальність
20/01/2017

Кіноніч. Реальність

Темою другої кіноночі стане реальність. Як саме нам вдається чітко розмежовувати реальне та вигадане? Чому ми часто говоримо “як у кіно” про реальність і навпаки? Цього разу глядачам запропоновано звернути увагу на режисерські ходи, що автори художніх стрічок використовують для досягнення ефекту документальності та можливості переконання нас у справжності історії.

Трилер Седріка Анже “Наступного разу я буду стріляти у серце” (2014) розповідає нам про серійного вбивцю-жандарма, чия історія справді мала місце у 70-х. Слід додати сюди візуальну стилістику та музичний супровід у кращих традиціях французького кіно. Головного героя “Далласького клубу покупців” (2013), ковбоя-електрика, якому діагностували СНІД, можемо знайти на газетних вирізках 80-х. Цікаво звернути увагу на те, як автори фільму реконструюють реальні події, частково гіперболізуючи їх, як того потребує сучасне кіно. Біографічна стрічка Джея Роача “Трамбо” (2015) – це драматична історія переслідування успішного сценариста 40-х Далтона Трамбо через його участь у комуністичній партії. У контексті показу фільм цікавий поєднанням реальних подій та вигаданих сюжетних ліній.

Куратор події - Сергій Острянин

Arthouse Traffic подяка за кіно, довіру та внесок у розвиток гарного смаку глядачів.

Вхід вільний, чай та кава безкоштовні. Початок о 22:30
м. Дніпро, вул. Січових Стрільців, 4а

Кіноніч. Реальність

Інші новини

03 серпня 2018
Артсвіт на канікулах

Увага! Зараз галерея Артсвіт зачинена, бо ми на канікулах - готуємо нові проекти. Зустрінемось ближче до кінця серпня - слідкуйте за анонсами!

...
12 липня 2018
Увага! Шукаємо охочих долучитись до освітньої програми “Артсвіт дітям”!

Увага! Шукаємо охочих долучитись до освітньої програми “Артсвіт дітям”! Цього разу нам потрібні викладач дитячого курсу та асистент. Ми шукаємо людей, які зможуть взяти участь не лише в реалізації, а й у формуванні програми. Людей, які не просто нестандартно мислять, а й допоможуть дітям розкрити творчий потенціал.

 

...