• Рус/Укр
  • Eng
Кіноніч. Реальність
20/01/2017

Кіноніч. Реальність

Темою другої кіноночі стане реальність. Як саме нам вдається чітко розмежовувати реальне та вигадане? Чому ми часто говоримо “як у кіно” про реальність і навпаки? Цього разу глядачам запропоновано звернути увагу на режисерські ходи, що автори художніх стрічок використовують для досягнення ефекту документальності та можливості переконання нас у справжності історії.

Трилер Седріка Анже “Наступного разу я буду стріляти у серце” (2014) розповідає нам про серійного вбивцю-жандарма, чия історія справді мала місце у 70-х. Слід додати сюди візуальну стилістику та музичний супровід у кращих традиціях французького кіно. Головного героя “Далласького клубу покупців” (2013), ковбоя-електрика, якому діагностували СНІД, можемо знайти на газетних вирізках 80-х. Цікаво звернути увагу на те, як автори фільму реконструюють реальні події, частково гіперболізуючи їх, як того потребує сучасне кіно. Біографічна стрічка Джея Роача “Трамбо” (2015) – це драматична історія переслідування успішного сценариста 40-х Далтона Трамбо через його участь у комуністичній партії. У контексті показу фільм цікавий поєднанням реальних подій та вигаданих сюжетних ліній.

Куратор події - Сергій Острянин

Arthouse Traffic подяка за кіно, довіру та внесок у розвиток гарного смаку глядачів.

Вхід вільний, чай та кава безкоштовні. Початок о 22:30
м. Дніпро, вул. Січових Стрільців, 4а

Кіноніч. Реальність

Інші новини

14 квітня 2018
Що таке артхаус: -ізми та інші течії

Протягом останніх 100 років митці та критики активно продукують визначення нових течій та парадигм мистецтва, будуючи власні системи координат. Як в них може бути вписана історія кіно? Якими рисами характеризується кіно реалізму, модернізму, постмодернізму та інших -ізмів? На ці питання спробуємо знайти відповіді в ході лекції та відкритої дискусії. Продовжимо вечір за переглядом фільма-переможця минулорічних Канн - “Квадратом” Рубена Естлунда. Другою стрічкою переглянемо “Рівень чорного” Валентина Васяновича. 

...
31 березня 2018
Сучасне мистецтво: історія однієї подорожі. Олександр Михед

Сучасні митці ближчі до світу бізнесу, ніж їх попередники. Створюючи художні об’єкти, вони більше не мають на меті оздобити дворянські спальні. Їх намір – запропонувати новий погляд на знайомі речі та візуалізувати суперечливі моменти. І, можливо, вказати шлях їхнього вирішення.  Про те, як читати твори кінця ХХ та початку ХХI століття, застосувати знання у керівництві компанією та підсилити ефект від знайомства з митцями – дізнайтеся на лекції Олександра Михеда. 

...