• Рус/Укр
  • Eng
Кіноніч: поза студією
23/01/2018

Кіноніч: поза студією

Цього року традиційні Кіноночі в галереї Артсвіт стають не лише захоплюючими, а й пізнавальними. Ні, ми не будемо дивитися навчальні фільми. На глядачів чекає піврічний цикл лекцій та показів, у ході яких спробуємо дати відповідь на питання “що таке артхаус?”. Перша добірка розглядає явище незалежного кіновиробництва, що його молоді автори протиставляють комерційному підходу великих студій. Проаналізуємо, як обмеженість ресурсів дозволяє знаходити режисерам власний почерк. 

Почнемо з українського психологічного трилера Володимира Тихого “Зелена кофта”, котрий вже встиг увійти до зібрань численних європейських кінофестивалів та отримати відзнаку критиків. Крім наболілого сюжету фільм цікавий документальною гіперреалістичною “сирою” стилістикою, що обумовлена обмеженим бюджетом та можливостями українського кіновиробництва. Це не є недоліком, а, навпаки, визначною рисою стрічки. 

Наступними переглянемо “Гарні часи” братів Сефді, котрі, попри молодий вік, вже встигли стати майстрами у роботі з буденними декораціями та непрофесійними акторами, фільмуючи в таких майже документальних умовах напрочуд захопливі фільми. “Гарні часи” - нестандарта кримінальна драма, нова віха творчості нью-йоркського режисерського дуету, що вдало використовує обмеження на користь результату. 

27 січня о 18:30. Вхід Вільний
Галерея Артсвіт, м. Дніпро, вул. Січових Стрільців, 4а

Інші новини

14 квітня 2018
Що таке артхаус: -ізми та інші течії

Протягом останніх 100 років митці та критики активно продукують визначення нових течій та парадигм мистецтва, будуючи власні системи координат. Як в них може бути вписана історія кіно? Якими рисами характеризується кіно реалізму, модернізму, постмодернізму та інших -ізмів? На ці питання спробуємо знайти відповіді в ході лекції та відкритої дискусії. Продовжимо вечір за переглядом фільма-переможця минулорічних Канн - “Квадратом” Рубена Естлунда. Другою стрічкою переглянемо “Рівень чорного” Валентина Васяновича. 

...
31 березня 2018
Сучасне мистецтво: історія однієї подорожі. Олександр Михед

Сучасні митці ближчі до світу бізнесу, ніж їх попередники. Створюючи художні об’єкти, вони більше не мають на меті оздобити дворянські спальні. Їх намір – запропонувати новий погляд на знайомі речі та візуалізувати суперечливі моменти. І, можливо, вказати шлях їхнього вирішення.  Про те, як читати твори кінця ХХ та початку ХХI століття, застосувати знання у керівництві компанією та підсилити ефект від знайомства з митцями – дізнайтеся на лекції Олександра Михеда. 

...