• Рус/Укр
  • Eng
Кіноніч. Фемінність
10/03/2017

Кіноніч. Фемінність

Фемінність крізь призму кіно - тема третьої кіноночі в галереї Артсвіт.

Чи можна про неї сказати щось нове? Як зміна суспільних поглядів на гендер відображається у сучасному авторському кіно? Яким є погляд та ставлення до жінки режисерів сучасності? Як саме автори відчувають фемінність у своїх героях та героїнях і передають її на екрані? Пропонуємо знайти відповіді на питання у ході нічної дискусії.

Психологічний трилер Пола Верховена “Вона”

Розбираємо найдрібніші нюанси дій та мотивів головної героїні. Чи буде легко їх передбачити у розрізі напруженого сюжету? Чи відрізняється ставлення режисера до жіночих персонажів у порівнянні з його попередніми фільмами, зокрема “Основним інстинктом”?

"Нова подружка" Франсуа Озона

Досліджуємо особливий погляд та відчуття фемінності режисером. Чи є жіночність чимось вродженим і чи можна робити свідомий вибір? Яким є ставлення до цього сьогодні у суспільстві та культурі? Додатково оцінюємо неповторний та впізнаваний режисерський почерк.

“По сигарети” Емманюєля Берко

Фільм з неперевершеною Катрін Денев цікавий у паралельному дослідженні двох ліній. Спостерігаємо за сюжетною лінією зрілої головної героїні, у молодості переможниці конкурсу краси, та порівнюємо з долею самої Денев.  Шукаємо точки перетину між вигаданою та реальною особистостями. Чи відрізняється сприйняття та вплив віку в залежності від гендера? Наскільки важливим є вік сам по собі?

 

Інші новини

14 квітня 2018
Що таке артхаус: -ізми та інші течії

Протягом останніх 100 років митці та критики активно продукують визначення нових течій та парадигм мистецтва, будуючи власні системи координат. Як в них може бути вписана історія кіно? Якими рисами характеризується кіно реалізму, модернізму, постмодернізму та інших -ізмів? На ці питання спробуємо знайти відповіді в ході лекції та відкритої дискусії. Продовжимо вечір за переглядом фільма-переможця минулорічних Канн - “Квадратом” Рубена Естлунда. Другою стрічкою переглянемо “Рівень чорного” Валентина Васяновича. 

...
31 березня 2018
Сучасне мистецтво: історія однієї подорожі. Олександр Михед

Сучасні митці ближчі до світу бізнесу, ніж їх попередники. Створюючи художні об’єкти, вони більше не мають на меті оздобити дворянські спальні. Їх намір – запропонувати новий погляд на знайомі речі та візуалізувати суперечливі моменти. І, можливо, вказати шлях їхнього вирішення.  Про те, як читати твори кінця ХХ та початку ХХI століття, застосувати знання у керівництві компанією та підсилити ефект від знайомства з митцями – дізнайтеся на лекції Олександра Михеда. 

...