12345678910. Будинок, що став ґрунтом
11/10/2018

12345678910. Будинок, що став ґрунтом

В місті Дніпро, за адресою вул. Січових Стрільців, 24 знаходиться зруйнований цегляний будинок. На даний момент він складається зі збереженого фасаду, що виходить на вулицю, декількох стін та нагромадження цегли, утвореного після обвалення будівлі.

Автори дивляться на руїну як на місце, позбавлене функції та контролю, тому відкрите для різних стихійних впливів: проявів природи, специфічної людської активності та процесів, що змінюють стан матеріалів будівлі. У цій роботі митці намагаються розглянути та проявити ці впливи, перезбираючи фрагмент безформності нагромадження цегли. З матеріалів та артефактів, які утворюють це нагромадження, на тому ж місці, художники будують виставковий об’єм, який демонструє складові цієї безформності. З моменту відкриття виставки за побудованим об’ємом перестає здійснюватись контроль, так поступово об'єкт повернеться до безформності.

Зруйнований будинок знаходиться на тій же вулиці, на якій знаходиться галерея, в 5 хвилинах від неї, тому пропонуємо глядачам пройти цей шлях і побачити роботу безпосередньо.

Студія 12345678910 займається критичним дизайном, художніми практиками та польовими дослідженнями. Її учасники: 

Никита Момот
Евгений Образцов (Ievgenii Obraztsov)
Анастасия Омелич (Anastasia Omelich)

Відкриття в Кімната відбудеться 11 жовтня о 19:00. Вхід вільний

12345678910. Будинок, що став ґрунтом

Інші новини

17 травня 2019
Світло пекельного цвітіння

17 травня о 19:00 відбудеться відкриття виставки "Світло пекельного цвітіння", за участі автора Дмитра Старусєва. Вхід вільний.

Новий виставковий проект галереї Артсвіт представляє собою маргіналізовану, егоцентрично зосереджену практику, що заперечує глобальну спектакуляризацію та постулює анормальність як основу методу і життя.

Можливість висловлювання відкриває громадську відповідальність, де нема вже місця страху окремої людини.

...
15 травня 2019
Еволюція європейської скульптури від Родена до Архипенка та Бранкузі

Скульптура як найбільш консервативний вид мистецтва довгий час залишалась у тенетах академізму. Важливо простежити, як у творчості Огюста Родена відбулись радикальні зміни, що дозволило говорити про революційний характер його мистецтва. Не залишаться поза увагою й такі митці, як Арістид Майоль і Антуан Бурдель у Франції, Вільгельм Лембрук і Ернст Барлах у Німеччині. Звернемося до формалістичних скульптур Анрі Матісса, псевдотокубізму Жака Ліпшиця та Джейкоба Епстайна. З’ясуємо, чому найхарактернішими фігурами модерністської скульптури поч. ХХ ст. вважаються Олександр Архипенко та Костянтин Бранкузі.

...