‘QUI PRO QUO’

13 липня 2015 - 08 серпня 2015

Про автора

Народилась в 1982. Почала працювати під псевдонімом Kinder Album в Facebook в 2012. Працює в жанрах живопису, графіки, фотографії, інсталяції, street artвідео артЖиве у Львові, Україна.

Графіка та відео молодої художниці, яка в 2012 році з’явилась у фейсбуці як анонімний арт-проект під назвою Kinder Album. Це перший масштабний персональний проект художниці в Україні. Назва ‘QUI PRO QUO’, з латинської означає плутанину, пов’язану із тим, що когось або щось приймають за когось чи щось інше. ‘QUI PRO QUO’ – це фразеологізм, що часто використовують із комічним присмаком, «квіпрокво» також – синонім до історії, випадку, непорозуміння, оказії, аccident.

В експозиції графічні роботи Kinder Album “змонтовані” в окремі історії, які представляють ключові теми творчості художниці: дорослішання, самотність, святенництво (усіх своїх персонажів Kinder малює виключно оголеними), секс, стосунки, смерть. В проекті також будуть показані відеороботи Kinder Album, а спеціально для виставки в АРТСВІТ художниця проведе перфоманс, який буде зафільмовано та показано в рамках проекту. В експозиції також буде представлено «Блог» – 30-метровий рулон із щоденними замальовками з життя художниці. Він нагадує non-fiction серіал про дівчину, яка на собі перевіряє життя на міцність.

Kinder Album переосмислює Бодріярівську “гіперреальність” на власних історіях, пережитих або почутих – без різниці. Адже в результаті все сплутається й на місці Кіндерівсього персонажа опиниться будь-хто з глядачів. «Вже не йдеться ні про імітацію, ні про повторення, ані навіть про пародію. Мова йде про субституцію, заміну реального знаками реального» (Жан Бодріяр, «Симулякри і симуляція»)

Льоля Гольдштейн та Марія Хрущак, куратори проекту: «Если вглядеться в Киндеровские фигуры взрослых – эдаких несуразных “дядь” и ”теть” – начинаешь находить определенное очарование в той отталкивающей версии homo facebookus, которую она изобрела. Киндеровская трактовка красоты, возможно, – единственная приемлемая из оставшихся: когда внезапно бросившееся в глаза сочетание детских акварельных клякс, красной крови и черного контура фигур вгрызается во внутренность. У Kinder присутствует счастливое сочетание метафоричности и приземленной привязанности к формам и темам, которым принято жить в онлайне, – именно это сочетание делает ее работы масштабными, но не пафосными, реалистичными, но не буквальными, наполненными социальным смыслом, но не дидактичными. Для украинского искусства это новый язык, который мы считываем пока бессознательно, угадывая на картинках себя с нашими страхами, разочарованиями и сексуальными фантазиями.»

В червні 2015 року проект Kinder Album ‘War. Personal. (Transcription)’, до якого увійшло 25 графічних робіт художниці, був представлений галереєю ArtSvit на Міжнародному ярмарку сучасного мистецтва Art Vilnius’15. Також, Kinder Album увійшла до цьогорічного шорт-листа Премії PinchukArtCentre.