• Рус/Укр
  • Eng

Аделін Кейль. міжнародний фотопроект "Піднесені у своїй оголенності"

13 квітня 2018 - 19 квітня 2018

"Піднесені у своїй оголеності" - серія фотографій, знята у роздягальнях муніципального басейну Рейк’явіка. В ній відображене повсякденне життя представниць суспільства, якому притаманне зовсім інше, незвичне для нас, ставлення до тіла.

Образ оголеного тіла – це психологічне, філософське та естетичне дзеркало будь-якої спільноти. У вирі постійного оновлення в такт розвитку мистецтва, цей образ пропонує емоційне визначення людської сутності. Нині образ жінки, передусім, диктують сторінки глянцевих журналів, де він згладжений та змодельований відповідно до спотворених критеріїв краси. В таких виданнях тіло не зображується у його життєвій спрямованості, а часто є лише фікцією. Однак саме щоденна турбота жінки та догляд за своїм тілом, а не порівняння його з вигаданими канонами, вибудовує її ідентичність. Прийняття власного тіла надзвичайно важливе.

Ця серія світлин якраз показує різноманітність та красу форм людського організму, а не його сфабрикованого образу, який зараз активно пропагується в рекламі та ЗМІ.

 

Аделін Кейль, 35 років

Випускниця Національної школи фотографії в Арлі, у 2004 році вона отримала премію FNAC.

З 2005 року – незалежна фотографиня.

У 2011 році Аделін була нагороджена за реалізацію проекту в рамках 1% художнього мистецтва "L'Oeil du Mouvement de l'Air".

З 2014 року працює викладачкою у Вищій школі мистецтв та медіа Кан/Шербур за профілем фотографії.

2013 рік – засновниця та президентка художнього центру фотографічного мистецтва "Harponneuse".

З 2015 року вона також є директоркою багатопрофільної дослідницької лабораторії в Шербурі: " Déplacer la terre/ Un inventaire des bords ".

Як незалежна фотографиня, вона виконує авторські роботи і проводить дослідницьку роботу "l’humain dans son territoire" (людина на своїй території), а також "travail de recherche sur notre rapport à l’instantanéité, en lien avec les nouvelles technologies" (дослідження на базі миттєвого звіту у зв'язку із новими технологіями) на декількох континентах: колишня Югославія, Ісландія, Гватемала, Мадагаскар та ін.

Її роботи регулярно виставляються у різних організаціях, арт-центрах та на фестивалях у Франції та за кордоном.