Що таке артхаус: -ізми та інші течії
14/04/2018

Що таке артхаус: -ізми та інші течії

Запрошуємо поціновувачів кіно на чергову лекцію та показ в рамках циклу “Що таке артхаус?”. Разом з куратором кінонапрямку галереї Сергієм Острянином спробуємо визначити артхаус як фільми, що однозначно монтуються в рамки історії візуальних мистецтв та детально розберемо, що визначає поняття мистецтва в контексті кіно. 

Протягом останніх 100 років митці та критики активно продукують визначення нових течій та парадигм мистецтва, будуючи власні системи координат. Як в них може бути вписана історія кіно? Якими рисами характеризується кіно реалізму, модернізму, постмодернізму та інших -ізмів? На ці питання спробуємо знайти відповіді в ході лекції та відкритої дискусії.

Продовжимо вечір за переглядом фільма-переможця минулорічних Канн - “Квадратом” Рубена Естлунда. Проаналізуємо змішування стилів у фільмі, структуру наративу та те, як режисер змальовує сучасне суспільство. На прикладі стрічки розберемо, які риси визначають сучасне постмодерністське кіно. 

Другою стрічкою переглянемо “Рівень чорного” Валентина Васяновича. Через порівняння зі шведським “Квадратом” зможемо зробити висновки про те, як сучасне українське кіно монтується у тенденції світового кіно-авангарду та мистецтва загалом. 

Початок о 17:00. Вхід вільний

*Ілюстрація - кадр з фільму "Квадрат" Рубена Естлунда

Інші новини

12 серпня 2020
Open Call для художників: Програма резиденцій галереї Артсвіт

Запрошуємо на резиденцію для художників від галереї Артсвіт і Українського культурного фонду.

Ми чекаємо на заявки від митців різних напрямків візуального мистецтва: від живопису до медіа-арту, від фотографії до перформансу.

 

...
05 серпня 2020
Художник_ця та інституція: стратегії взаємодії

Відносини - це завжди складно. Особливо, коли вони свідомо мають на увазі ієрархію. Особливо, якщо один із суб'єктів цих відносин повинен свідомо підкориться встановленим правилам гри. Але чи повинен?

Все перераховане вище можна застосувати багато до чого, але в даному конкретному випадку будемо говорити про художника та інституції. Взаємна потреба одне в одному (і інституція тут навіть більш зацікавлена ​​сторона) штовхає на необхідність постійного перегляду цих правил, в надії коли-небудь вийти на максимально комфортний режим для всіх. Можливо, це утопія, але аж надто вона спокуслива.

...