Що таке артхаус: авторський погляд
17/03/2018

Що таке артхаус: авторський погляд

Куратор кінопрограми галереї Артсвіт Сергій Острянин продовжує шукати нові визначення мистецького кіно в рамках циклу лекцій “Що таке артхаус?” та чергового випуску кіноночі. Цього разу розглянемо артхаус з точки зору авторського кіно, дослідимо інститут авторства та ступені його свободи.

В роботі над фільмом бере участь велика кількість людей - хто з них має називатися автором? Наскільки важливою є роль режисера? Чи потрібно режисеру жорстко контролювати усі аспекти роботи над стрічкою? Як формується авторський задум? На ці питання спробуємо знайти відповіді у ході лекції та відкритої дискусії.

Кіноперегляд почнемо з трагікомедії “Мила Френсіс” авторства Ноа Баумбаха, котрого критики вже встигли назвати “новим Вуді Аленом”. Поговоримо про те, як Ноа романтизує прозаїчну сучасність молодого покоління та транслює власне відчуття світу у своїй творчості. Також звернемо увагу на вклад виконавиці головної ролі Грети Гервіг у зміст та форму стрічки.

Другим фільмом дивимося “Джульєтту” живого класика Педро Альмадовара. Свого часу, режисер починав як незалежний автор, знімаючи фільми в умовах обмеженого бюджету. Поговоримо про те, як творчий доробок Альмадовара збирається у цілісну картину світу та людських відносин очима автора.

Лекція та кіноніч відбудуться 17 березня. Початок лекції о 17:00, кіноночі - 18:30.

Інші новини

12 серпня 2020
Open Call для художників: Програма резиденцій галереї Артсвіт

Запрошуємо на резиденцію для художників від галереї Артсвіт і Українського культурного фонду.

Ми чекаємо на заявки від митців різних напрямків візуального мистецтва: від живопису до медіа-арту, від фотографії до перформансу.

 

...
05 серпня 2020
Художник_ця та інституція: стратегії взаємодії

Відносини - це завжди складно. Особливо, коли вони свідомо мають на увазі ієрархію. Особливо, якщо один із суб'єктів цих відносин повинен свідомо підкориться встановленим правилам гри. Але чи повинен?

Все перераховане вище можна застосувати багато до чого, але в даному конкретному випадку будемо говорити про художника та інституції. Взаємна потреба одне в одному (і інституція тут навіть більш зацікавлена ​​сторона) штовхає на необхідність постійного перегляду цих правил, в надії коли-небудь вийти на максимально комфортний режим для всіх. Можливо, це утопія, але аж надто вона спокуслива.

...