Вид з вікна. Онлайн проєкт Аліси Олєвої
28/04/2020

Вид з вікна. Онлайн проєкт Аліси Олєвої

“Вид з вікна став основним порталом для мене за часів пандемії. Каналом моїх бажань опинитися зовні. Як часто ви дивитеся у вікно? Чи хочете ви перенестися в чийсь вид з вікна?

Часто в програмі Zoom людина є головним об'єктів уваги, а те, що за нею, - всього лише вимушений фон. Я пропоную зробити одночасну сесію в Zoom з транслюванням видів з вікна як можливості зазирнути в інші портали.”

(с) Аліса Олєва

Запрошуємо приєднатись до одночасного проглядання видів з вікна разом з Алісою Олєвою 28 квітня о 20:00 за київським часом. Кожен охочий може як приєднатись, зашеривши свій вид з вікна, так і залишитися "невидимим", приєднавшись до сесії без відео, і тільки переглядати види з вікна інших учасників. Єдине прохання для учасників та учасниць - не розмовляти, щоб зберегти природні звуки середовища в даний момент.

Посилання на відео-конференцію ми опублікуємо згодом.

Аліса Олєва - художниця, яка живе та працює в Лондоні. В мистецькій практиці використовує методи партисипативного мистецтва, перформансу, психогеографічних і аудіопрогулянок. Її практика спрямована на те, щоб запропонувати альтернативний спосіб пережити та взаємодіяти з повсякденним міським життям навколо нас, переміщуючи відчуття реального та уявного в межах міського пейзажу. В 2019 році курувала напрямок дослідницьких практик Програми резиденцій галереї Артсвіт.

 

Інші новини

12 серпня 2020
Open Call для художників: Програма резиденцій галереї Артсвіт

Запрошуємо на резиденцію для художників від галереї Артсвіт і Українського культурного фонду.

Ми чекаємо на заявки від митців різних напрямків візуального мистецтва: від живопису до медіа-арту, від фотографії до перформансу.

 

...
05 серпня 2020
Художник_ця та інституція: стратегії взаємодії

Відносини - це завжди складно. Особливо, коли вони свідомо мають на увазі ієрархію. Особливо, якщо один із суб'єктів цих відносин повинен свідомо підкориться встановленим правилам гри. Але чи повинен?

Все перераховане вище можна застосувати багато до чого, але в даному конкретному випадку будемо говорити про художника та інституції. Взаємна потреба одне в одному (і інституція тут навіть більш зацікавлена ​​сторона) штовхає на необхідність постійного перегляду цих правил, в надії коли-небудь вийти на максимально комфортний режим для всіх. Можливо, це утопія, але аж надто вона спокуслива.

...