Вероніка Чорненька. Молоко. Види захисту
06/09/2018

Вероніка Чорненька. Молоко. Види захисту

Кімната запрошує на відкриття нової виставки мисткині Вероніки Чорненької "Молоко. Види захисту", що відбудеться 6 вересня о 19:00. 

"Немовля, що було спочатку всередині матері, тепер приймає мати всередину себе.

У період годування присутній елемент фрустрації, оскільки воно не замінює пренатальної єдності з матір’ю. Материнське молоко і самі груди в позитивному аспекті є символом материнської доброти, невичерпного терпіння і щедрості, а також творчості. Найпершим об'єктом заздрощів стають груди, що годують, оскільки немовля відчуває, що вони володіють всім, що йому потрібно, і, що існує необмежений потік молока і любові, який груди залишають для власного задоволення. Це відчуття поєднується одночасно з образою і ненавистю, в результаті чого руйнуються відносини з матір'ю." - на основі праці Мелані Кляйн «Заздрість та вдячність». 

Вероніка Чорненька - художниця, народилась в 1995 році, з дванадцяти років створює автопортрети, задаючись питаннями самоідентифікації. Закінчила музичну школу за відділом фортепіано. Наразі навчається за спецальністю Психологія в Дніпровському національному університеті ім. О. Гончара. Живе та працює в місті Дніпро.

Вхід вільний. Шукайте нас всередені галереї Артсвіт, вул. Січових Стрільців, 4а. Працюємо ми також за графіком Артсвіт, з 12:00 до 20:00. Виставка триватиме до 18 вересня. 

Інші новини

12 серпня 2020
Open Call для художників: Програма резиденцій галереї Артсвіт

Запрошуємо на резиденцію для художників від галереї Артсвіт і Українського культурного фонду.

Ми чекаємо на заявки від митців різних напрямків візуального мистецтва: від живопису до медіа-арту, від фотографії до перформансу.

 

...
05 серпня 2020
Художник_ця та інституція: стратегії взаємодії

Відносини - це завжди складно. Особливо, коли вони свідомо мають на увазі ієрархію. Особливо, якщо один із суб'єктів цих відносин повинен свідомо підкориться встановленим правилам гри. Але чи повинен?

Все перераховане вище можна застосувати багато до чого, але в даному конкретному випадку будемо говорити про художника та інституції. Взаємна потреба одне в одному (і інституція тут навіть більш зацікавлена ​​сторона) штовхає на необхідність постійного перегляду цих правил, в надії коли-небудь вийти на максимально комфортний режим для всіх. Можливо, це утопія, але аж надто вона спокуслива.

...