SECONDARY ARCHIVE. OPEN CALL ДЛЯ МОЛОДИХ ЖІНОК–ХУДОЖНИЦЬ З УКРАЇНИ ТА БІЛОРУСІ
20/06/2021

SECONDARY ARCHIVE. OPEN CALL ДЛЯ МОЛОДИХ ЖІНОК–ХУДОЖНИЦЬ З УКРАЇНИ ТА БІЛОРУСІ

Katarzyna Kozyra Foundation (Варшава, Польща) у партнерстві з галереєю Артсвіт (Дніпро, Україна) та Ґете Інститутом (Мінськ, Білорусь) запрошує молодих жінок-художниць* взяти участь у Відкритому конкурсі для проєкту Secondary Archive – інтернет-платформи для артисток з Центральної та Східної Європи. Метою проєкту є популяризація, відкриття та актуалізація жінок-художниць, а також найважливіших явищ сучасного мистецтва з жіночого ракурсу. Архів збирає особисті висловлювання мисткинь трьох поколінь – тих, що працювали до 1991 року, покоління, яке розпочало свою мистецьку практику одразу після падіння комуністичного режиму, та наймолодших художниць, народжених після 1991 року. Він є міжнародним джерелом інформації про жіноче мистецтво у Центральній та Східній Європі як для фахівців у сфері мистецтва, так і для широкої аудиторії. Проєкт вже зібрав висловлювання художниць з Польщі, Чехії, Словаччини та Угорщини і наразі ми спільно плануємо розширення архіву за участі художниць з України та Білорусі.
 
Open Call організовується для молодих мисткинь, які лише на початку свого творчого шляху. Обраним кандидаткам буде запропоновано створити свої висловлювання, маніфести для архіву у співпраці з кураторками проєкту. Результат цієї роботи буде опублікований на веб-сайті архіву. Журі також відбере по одній художниці з кожної країни, чиї ідеї та мистецька практика отримають підтримку у вигляді грошового гранту у розмірі 300 євро**.
 
ХТО МОЖЕ ВЗЯТИ УЧАСТЬ: художниці з України та Білорусі, народжені у 1991 році та пізніше, що працюють у різних медіа.
 
ПРАВИЛА ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ: художниці, зацікавлені в участі у проєкті, повинні надіслати наступні документи (англійською та своєю рідною мовою) в одному PDF-файлі (макс. розмір – 20 МБ.):
1) Біографія.
2) Портфоліо (якщо портфоліо містить відео, просимо додати посилання та паролі, у випадку необхідності).
3) Короткий мотиваційний лист, що пояснює власну мистецьку практику (макс. розмір – 2000 знаків однією мовою). Більше інформації за посиланням https://secondaryarchive.org/about/
 
ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНО НАДІСЛАТИ НА АДРЕСУ: contact@secondaryarchive.org
ТЕМА: Відкритий конкурс для проєкту Secondary Archive. Білорусь / Україна (вкажіть свою країну) (Secondary Archive Open Call. Belarus / Ukraine)
ДЕД-ЛАЙН: 20.06.2021 року
Результати будуть оголошені до 30.06.2021 року
Ми закликаємо художниць подавати портфоліо якомога раніше, оскільки журі почне розглядати та вивчати матеріали одразу після подання.
Поставити запитання та отримати додаткову інформацію можна за адресою contact@secondaryarchive.org
“Secondary Archive - Платформа для художниць Центральної та Східної Європи: Україна та Білорусь” за підтримки Європейського Союзу в межах програми “Дім Європи”.
____________________________________________
*Стосується визначення жінки, ми приймаємо художниць будь-якої статі, що вважають себе жінками.

Інші новини

18 вересня 2021
«ЧИТАНКА», кураторський проєкт Уляни Биченкової і Анни Щербини

Проєкт «Читанка» ініціює читанку-прогулянку і пікнік-обговорення у трьох міських локаціях: Палац студентів ДНУ (Палац Потьомкіна) –– ресторан «Маяк» –– Монастирський острів. Прогулянку побудовано навколо тексту Ірини Арістархової «Феміністський об’єкт», у якому дослідниця ставить питання: «Яким може бути новий тип мислення про об’єкти та турботу про них?»

...
11 вересня 2021
Кураторські практики: резидентки про свою виставку «Я під'їжджала до мiста, якого ще не знала»

Виставка «Я під'їжджала до мiста, якого ще не знала» виходить за межі білого куба в міський простір, щоб активно залучити мешканців і мешканок міста в процес вибудовування відносин з відчуженим міським простором. Кураторки виставки розкажуть про процес підготовки до виставки, кураторську концепцію та специфіку виходу за межі території мистецтва.

Вони також поговорять про неконвенціональні кураторські стратегії: як працювати з нематеріальним мистецтвом, курувати події та перформативні жести? Яким чином мова мистецтва може бути такою, що об'єднує атомізоване суспільство для усвідомлення і вирішення соціальних й політичних проблем? Як змінюється роль куратора і художника, коли вони працюють поза музейним простором?

...