Резиденти досліджують явище "народного музею"
02/04/2020

Резиденти досліджують явище "народного музею"

Готуючись до наступного виставкового проєкту в Артсвіт, кураторка Наталія Чичасова та група художників - Ларіон Лозовий, Катерина Лисовенко, Павло Хайло і Анна Щербина - приїздили до Дніпра на резиденцію задля ознайомлення та дослідження явища “народного музею”, а саме музею заводу ім. Петровського, нині ТОВ ЕВРАЗ. 

Разом з координаторкою Вітою Поповою митці протягом п’яти днів знайомились з індустріальним спадком Дніпра, його культурною та соціальною складовими, досліджували історію, експозицію та архів музею заводу, котрий став однією з найпотужніших та змістоутворюючих складових розбудови міста.

В умовах карантину терміни реалізації проєкту не певні, проте, сподіваємось, що вже наприкінці травня ми зможемо презентувати результати роботи митців. А поки до вашої уваги декілька світлин, що розкажуть про побачене, відвідане та пройдене в Дніпрі.

 

Інші новини

18 вересня 2021
«ЧИТАНКА», кураторський проєкт Уляни Биченкової і Анни Щербини

Проєкт «Читанка» ініціює читанку-прогулянку і пікнік-обговорення у трьох міських локаціях: Палац студентів ДНУ (Палац Потьомкіна) –– ресторан «Маяк» –– Монастирський острів. Прогулянку побудовано навколо тексту Ірини Арістархової «Феміністський об’єкт», у якому дослідниця ставить питання: «Яким може бути новий тип мислення про об’єкти та турботу про них?»

...
11 вересня 2021
Кураторські практики: резидентки про свою виставку «Я під'їжджала до мiста, якого ще не знала»

Виставка «Я під'їжджала до мiста, якого ще не знала» виходить за межі білого куба в міський простір, щоб активно залучити мешканців і мешканок міста в процес вибудовування відносин з відчуженим міським простором. Кураторки виставки розкажуть про процес підготовки до виставки, кураторську концепцію та специфіку виходу за межі території мистецтва.

Вони також поговорять про неконвенціональні кураторські стратегії: як працювати з нематеріальним мистецтвом, курувати події та перформативні жести? Яким чином мова мистецтва може бути такою, що об'єднує атомізоване суспільство для усвідомлення і вирішення соціальних й політичних проблем? Як змінюється роль куратора і художника, коли вони працюють поза музейним простором?

...