Прислухатися, ховатися, переслідувати та інвентаризувати. Чим цікава резиденція з дослідницьких практик.
01/08/2019

Прислухатися, ховатися, переслідувати та інвентаризувати. Чим цікава резиденція з дослідницьких практик.

Open call на участь в програмі резиденцій галереї Артсвіт стартував в понеділок, саме на часі познайомитись з деталями програми. З 18 по 24 серпня пройде перша резиденція з дослідницьких практик, кураторкою та фасилітаторкою якої стане Аліса Олєва, мешканка Великобританії, що народилась в Москві.

Мисткиня працює в жанрі психогеографічних і аудіопрогулянок. В роботі використовує методи партисипативного мистецтва, перформансу, практикує самостійну або спільну прогулянку як один з найпростіших і доступних способів взаємодії та участі людей в дослідженні міста і самих себе.

В своєму напрямку вона пропонує попрацювати з простором міста, психогеографією, партитурами, звуками і міською хореографією. Велика частина занять буде проходити в міському просторі. Кураторка не надасть набір навичок, скоріше познайомить учасників зі своїм особистим інструментарієм дослідження міста.

Ви будете йти, прислухатися, ходити із зав'язаними очима, переслідувати людей, інвентаризувати простір, працювати з бінауральними навушниками, втручатися, ховатися, ходити задом наперед, торкатись, нюхати, залазити, чекати, затикати вуха, працювати з геолокаціями, йти по колу, знаходити найтихіше місце, проводити сесії спільного читання текстів на дитячих майданчиках.

Також кураторка ставить декілька питань: навіщо ходити? що таке партисипація і чому вона потрібна? яка її етика? що означає працювати з місцем і з містом? як працювати з партитурами / інструкціями? як переосмислити психогеографію в епоху нових технологій? як працювати з повсякденністю?

Аліса вже вчить українську, та все ж робоча мова резиденції - російська, за згодою учасників може бути англійська.

Аліса Олєва народилась 1989 року в Москві, має ступінь магістра Courtauld Institute of Art та ступінь магістра Goldsmiths, University of London. Її практика спрямована на те, щоб запропонувати альтернативний спосіб пережити та взаємодіяти з повсякденним міським життям навколо нас, переміщуючи відчуття реального та уявного в межах міського пейзажу. Живе та працює в Лондоні. Окрім своєї індивідуальної практики, також співпрацює з Деббі Кент (The Demolition Project) та Тимофієм Максименком (atom).

Резиденція реалізовується за підтримки Українського культурного фонду.

Інші новини

12 серпня 2020
Open Call для художників: Програма резиденцій галереї Артсвіт

Запрошуємо на резиденцію для художників від галереї Артсвіт і Українського культурного фонду.

Ми чекаємо на заявки від митців різних напрямків візуального мистецтва: від живопису до медіа-арту, від фотографії до перформансу.

 

...
05 серпня 2020
Художник_ця та інституція: стратегії взаємодії

Відносини - це завжди складно. Особливо, коли вони свідомо мають на увазі ієрархію. Особливо, якщо один із суб'єктів цих відносин повинен свідомо підкориться встановленим правилам гри. Але чи повинен?

Все перераховане вище можна застосувати багато до чого, але в даному конкретному випадку будемо говорити про художника та інституції. Взаємна потреба одне в одному (і інституція тут навіть більш зацікавлена ​​сторона) штовхає на необхідність постійного перегляду цих правил, в надії коли-небудь вийти на максимально комфортний режим для всіх. Можливо, це утопія, але аж надто вона спокуслива.

...