Прислухатися, ховатися, переслідувати та інвентаризувати. Чим цікава резиденція з дослідницьких практик.
01/08/2019

Прислухатися, ховатися, переслідувати та інвентаризувати. Чим цікава резиденція з дослідницьких практик.

Open call на участь в програмі резиденцій галереї Артсвіт стартував в понеділок, саме на часі познайомитись з деталями програми. З 18 по 24 серпня пройде перша резиденція з дослідницьких практик, кураторкою та фасилітаторкою якої стане Аліса Олєва, мешканка Великобританії, що народилась в Москві.

Мисткиня працює в жанрі психогеографічних і аудіопрогулянок. В роботі використовує методи партисипативного мистецтва, перформансу, практикує самостійну або спільну прогулянку як один з найпростіших і доступних способів взаємодії та участі людей в дослідженні міста і самих себе.

В своєму напрямку вона пропонує попрацювати з простором міста, психогеографією, партитурами, звуками і міською хореографією. Велика частина занять буде проходити в міському просторі. Кураторка не надасть набір навичок, скоріше познайомить учасників зі своїм особистим інструментарієм дослідження міста.

Ви будете йти, прислухатися, ходити із зав'язаними очима, переслідувати людей, інвентаризувати простір, працювати з бінауральними навушниками, втручатися, ховатися, ходити задом наперед, торкатись, нюхати, залазити, чекати, затикати вуха, працювати з геолокаціями, йти по колу, знаходити найтихіше місце, проводити сесії спільного читання текстів на дитячих майданчиках.

Також кураторка ставить декілька питань: навіщо ходити? що таке партисипація і чому вона потрібна? яка її етика? що означає працювати з місцем і з містом? як працювати з партитурами / інструкціями? як переосмислити психогеографію в епоху нових технологій? як працювати з повсякденністю?

Аліса вже вчить українську, та все ж робоча мова резиденції - російська, за згодою учасників може бути англійська.

Аліса Олєва народилась 1989 року в Москві, має ступінь магістра Courtauld Institute of Art та ступінь магістра Goldsmiths, University of London. Її практика спрямована на те, щоб запропонувати альтернативний спосіб пережити та взаємодіяти з повсякденним міським життям навколо нас, переміщуючи відчуття реального та уявного в межах міського пейзажу. Живе та працює в Лондоні. Окрім своєї індивідуальної практики, також співпрацює з Деббі Кент (The Demolition Project) та Тимофієм Максименком (atom).

Резиденція реалізовується за підтримки Українського культурного фонду.

Інші новини

31 травня 2023
Штучний інтелект: за і проти — такою темою ми завершуємо проєкт "Розмови в галереї"

Тема попередньої розмови в галереї довела свою актуальність і важливість обговорення — тоді ми розглянули як саме штучний інтелект (ШІ) реалізується у візуальному мистецтві. Висновком дискусії стало усвідомлення цієї технології як партнера, корисного інструмента в творчості. Проте ШІ використовують в різних сферах і просто зараз він накладає певний відбиток на всю нашу культуру, змушуючи переосмислити низку питань, відповіді на які ніби вже були знайдені.

Саме тому цієї суботи, на завершальній зустрічі проєкту “Розмови в галереї”, ми пропонуємо подискутувати на тему впливу штучного інтелекту на наше життя загалом.

...
24 травня 2023
Наступної суботи обговорюємо явище штучного інтелекту в світі мистецтва — нова Розмова в галереї в межах інтерактивного проєкту "Виставка, яку хочу побачити"!

Ця тема, на нашу думку, варта окремого обговорення і є співзвучною з нещодавно представленим публіці інтерактивним проєктом “Виставка, яку хочу побачити”. Після дискусії ми також запрошуємо вас спробувати згенерувати власну “уявну” виставку за допомогою штучного інтелекту — так би мовити, познайомитися з ним на практиці.

...