Open Call для кураторів: Програма резиденцій галереї Артсвіт
12/07/2020

Open Call для кураторів: Програма резиденцій галереї Артсвіт

II Програма резиденцій галереї Артсвіт - це цикл освітньо-практичних заходів для кураторів та митців. Проєкт реалізується за підтримки УКФ.

Формат передбачає групові резиденції із наставництвом кураторів з різних медіа: кураторство і візуальне мистецтво та паралельна публічна програма, яка складається з artist talks, лекції, кураторських екскурсій та двох виставок. 

 

Open Call Кураторської резиденції 02.07 - 12.07

Відбір заявок 13.07 - 14.07

Зв’язок з учасниками/-цями з 14.07

 

Ми чекаємо на вмотивованих кураторів, художників, які мріють стати кураторами, співробітників музеїв та галерей. Бажано мати попередній досвід роботи у мистецькій сфері.

Ми покриваємо витрати на харчування, матеріали, проїзд та проживання для учасників і учасниць з інших міст.

Щоб взяти участь у конкурсі заповніть анкету за посиланням: https://bit.ly/3dWkDqO 

На останньому етапі анкети, будь ласка, додайте ваші CV та мотиваційний лист обсягом до 2500 знаків. Файли повинні бути у форматі PDF і бути не більшими за 10 мб кожний.

 

Кураторська резиденція відбуватиметься у два етапи. Перший етап складатиметься із теоретичних і практичних занять, структурованих у чотири модулі. Вони проходитимуть онлайн у понеділок та четвер  впродовж двох тижнів: 16, 20, 23, 27 липня. 

Кожен модуль передбачає обговорення теоретичних текстів про кураторство та історію виставок, а також практичні завдання. Впродовж першого етапу резиденції учасники працюватимуть над розробкою спільної виставки. 

Другий етап резиденції відбуватиметься у Дніпрі. Він передбачає підготовку та реалізацію виставки, участь у публічних заходах, а також написання есе про свій досвід резиденції.

Кураторська резиденція має на меті запропонувати її учасницям та учасникам вже на початку вересня 2020 року створити власну виставку у галереї Артсвіт під менторством Тетяни Кочубінської. 

 

Тетяна Кочубінська - закінчила Національну академію образотворчого мистецтва та архітектури зі ступенем магістра з історії мистецтва (відділення арт-менеджмент). Почала свою професійну кар’єру в Київському музеї російського мистецтва (нині — Національний музей «Київська картинна галерея»), де працювала дослідницею й кураторкою з 2006 по 2011 рік. 2012–2014 рр. брала участь у навчальній програмі «Кураторська платформа», організованої PinchukArtCentre (Київ), в якому працювала з 2014 по 2019 рр. З 2019 року — незалежна кураторка; співпрацює з онлайн-виданням про мистецтво Your Art.

У 2016–2019 роках Тетяна Кочубінська була кураторкою Дослідницької платформи PinchukArtCentre, спрямованої на створення цифрового архіву сучасного українського мистецтва. У своїй кураторській практиці Тетяна Кочубінська цікавиться питаннями відповідальності, пам’яті й травм, пов’язуючи радянське минуле з сучасним суспільством.  

Була кураторкою премії PinchukArtCentre у 2015 та 2018 роках, а також співкураторкою Future Generation Art Prize у 2019 році та FGAP@Venice в рамках паралельної програми 58-ї Венеційської бієнале.

 

Інші новини

26 лютого 2021
Гривні альтернативної України. Перформанс Давида Чичкана

Давид Чичкан пропонує відвідувачам принести купюри номіналом 20 або 200 гривень, які він власноруч доповнить цитатами Лесі Українки або Івана Франка, зміст котрих стосується соціально-економічного устрою. Перформанс продовжуватиметься допоки розписані художником купюри перебуватимуть в обігу, виконуючи окрім економічної також просвітницьку функцію.

...
18 лютого 2021
Онлайн лекція Катерини Яковленко “На весь світ: як українські мистецькі інституції побороли онлайн”

Минулий рік став викликом для всіх інституцій, і заклади культури не стали виключенням. Зіштовхнувшись з пандемією суспільства втратили можливість проведення масових заходів та звернулись до онлайн-формату. Соціальні мережі та онлайн-платформи запропонували нові можливості, але чи задовольнило це глядача? 

У лекції Катерина Яковленко розповість про те, чи став онлайн-формат другом для культурних інституцій? Які можливості відкрились для них та що зробити було неможливо?

...