Мистецтво під час випробувань. Онлайн-лекція Катерини Яковленко
26/03/2020

Мистецтво під час випробувань. Онлайн-лекція Катерини Яковленко

Оскільки галерею Артсвіт, як і решту культурно-мистецьких інституцій, зачинено на карантин, ми готуємо кілька заходів, що будуть доступні онлайн. Перший відбудеться 26 березня о 19:00 на нашій сторінці в мережі Instagram. Дослідниця і критикиня мистецтва Катерина Яковленко прочитає лекцію  "Мистецтво під час випробувань".

Людство у різні часи зіштовхувалось з епідеміями, пандеміями, війнами, масовим голодом та іншими випробуваннями, які несли за собою багато смертей та скалічених доль. Катерина Яковленко розповість про те, як чума, СНІД, голодомор та Чорнобиль вплинули на мистецтво.

Подивитись лекцію та задати питання можна буде на сторінці https://www.instagram.com/artsvitgallery/ .

Катерина Яковленко - співробітниця Дослідницької платформи PinchukArtCentre, журналістка, критикиня мистецтва.

Ілюстрація: Пітер Брейгель. Тріумф смерті

 

Інші новини

18 вересня 2021
«ЧИТАНКА», кураторський проєкт Уляни Биченкової і Анни Щербини

Проєкт «Читанка» ініціює читанку-прогулянку і пікнік-обговорення у трьох міських локаціях: Палац студентів ДНУ (Палац Потьомкіна) –– ресторан «Маяк» –– Монастирський острів. Прогулянку побудовано навколо тексту Ірини Арістархової «Феміністський об’єкт», у якому дослідниця ставить питання: «Яким може бути новий тип мислення про об’єкти та турботу про них?»

...
11 вересня 2021
Кураторські практики: резидентки про свою виставку «Я під'їжджала до мiста, якого ще не знала»

Виставка «Я під'їжджала до мiста, якого ще не знала» виходить за межі білого куба в міський простір, щоб активно залучити мешканців і мешканок міста в процес вибудовування відносин з відчуженим міським простором. Кураторки виставки розкажуть про процес підготовки до виставки, кураторську концепцію та специфіку виходу за межі території мистецтва.

Вони також поговорять про неконвенціональні кураторські стратегії: як працювати з нематеріальним мистецтвом, курувати події та перформативні жести? Яким чином мова мистецтва може бути такою, що об'єднує атомізоване суспільство для усвідомлення і вирішення соціальних й політичних проблем? Як змінюється роль куратора і художника, коли вони працюють поза музейним простором?

...