Лекція: Історія мистецтва як історія стилів та напрямків
27/09/2018

Лекція: Історія мистецтва як історія стилів та напрямків

Цикл лекцій «Контексти візуальної культури» в новому сезоні відкривається лекцією «Історія мистецтва як історія стилів і напрямків – від Відродження до поп-арту».

Осягаючи логіку культурно-мистецьких процесів – минулого та сучасності, ми не раз ставимо питання, чому той чи інший стиль або напрямок зародився саме в тій країні і саме в певний період часу? Чому, наприклад, Ренесанс з’явився саме в Італії, а рококо – у Франції, експресіонізм – у Німеччині, а поп-арт – в Америці? Поміркуємо – а який стиль характерний для України?                                                                  

Авторка лекції Олена Годенко-Наконечна запрошує до спільної розмови про зв'язок стилю з країною його походження, про закономірності соціокультурного розвитку, про різницю між стилем і напрямком, про стилі минулого і напрямки сучасності.

Лекцію читає мистецтвознавиця Олена Годенко-Наконечна. Чекаємо на вас 27 вересня, початок о 19:00. Вхід безкоштовний.

Інші новини

31 жовтня 2019
OPEN CALL M17 Sculpture Prize

Триває OPEN CALL на здобуття професійної премії для скульпторів M17 Sculpture Prize.

M17 Sculpture Prize – професійна премія для скульпторів за участі міжнародних експертів, яка націлена на пошук та підтримку талановитих сучасних художників з України.

Переможець отримає премію в 250 000 гривень та фінансування на втілення обраного Відбірковим журі проекту за своїм ескізом.

Фокус: скульптура, інсталяція та інші види тривимірного мистецтва.

...
11 жовтня 2019
Artist talk: резиденти напрямку візуальне мистецтво

11 жовтня відбудеться зустріч з резидентами напрямку візуальне мистецтво Програми резиденцій галереї Артсвіт. Програма створена для того, щоб отримати поштовх для розвитку неформальної альтернативної освіти в місті. Під час зустрічі учасники та учасниці з Дніпра та інших міст України поділяться враженнями від резиденції та думками про місто, його культурну спадщину та шляхи подальшого розвитку.

...