Художник як дослідник. Лекція Ксенії Малих
01/09/2018

Художник як дослідник. Лекція Ксенії Малих

1 вересня о 19:00 запрошуємо на лекцію кураторки та мистецтвознавиці Ксенії Малих «Художник як дослідник», що проходитиме в рамках виставки Кіптява. Даніїл Ревковський та Андрій Рачинський.

Художнє дослідження — це систематичне розслідування, яке приводить художника до нових інтерпретацій навколишньої дійсності. Художники-дослідники спираються на архівні матеріали, консервують пам'ять, грають із забуттям.

Ми вивчали, що мистецтво вільне бути будь-яким, що мистецтво руйнує межі. Чи достатньо воно вільне, щоб бути аналітичним, чітким і конкретним? Іноді митці настільки систематичні, цілеспрямовані та раціональні, як науковці. Однак художники більш вільні у своєму інтуітивному сприйнятті та плоди їхніх досліджень не зобов’язані бути легалізованими академічними вказівками. 

Художники Даніїл Ревковський та Андрій Рачинський у своїй практиці базуються на дослідженні контенту соціальних мереж та польових дослідженнях на засадах журналістської методології.

Ксенія Малих - мистецтвознавиця, менеджерка Дослідницької платформи PinchukArtCentre, кураторка лекторію ОБРАЗ в арт-центрі Closer

Вхід вільний. 

1 вересня о 18:00 в галереї Артсвіт також відбудеться кураторсько-авторська екскурсія виставкою «Кіптява».

Фото Ксенії Малих «Художники у процесі дослідження», 2018

Інші новини

12 серпня 2020
Open Call для художників: Програма резиденцій галереї Артсвіт

Запрошуємо на резиденцію для художників від галереї Артсвіт і Українського культурного фонду.

Ми чекаємо на заявки від митців різних напрямків візуального мистецтва: від живопису до медіа-арту, від фотографії до перформансу.

 

...
05 серпня 2020
Художник_ця та інституція: стратегії взаємодії

Відносини - це завжди складно. Особливо, коли вони свідомо мають на увазі ієрархію. Особливо, якщо один із суб'єктів цих відносин повинен свідомо підкориться встановленим правилам гри. Але чи повинен?

Все перераховане вище можна застосувати багато до чого, але в даному конкретному випадку будемо говорити про художника та інституції. Взаємна потреба одне в одному (і інституція тут навіть більш зацікавлена ​​сторона) штовхає на необхідність постійного перегляду цих правил, в надії коли-небудь вийти на максимально комфортний режим для всіх. Можливо, це утопія, але аж надто вона спокуслива.

...