Хороше кіно: де його шукати та як відрізнити
09/06/2018

Хороше кіно: де його шукати та як відрізнити

Галерея Артсвіт та куратор кінопрограми Сергій Острянин запрошують поціновувачів цікавого кіно на четверту, заключну лекцію циклу “Що таке артхаус?” та традиційний суботній кінопоказ. У якості підсумку циклу, поговоримо про те, де саме шукати хороше кіно та як його впізнати. Розглянемо основні точки зору на поняття якості кіно та способів його оцінки.

У якості ілюстрації до лекції та поживи для дискусії переглянемо дві стрічки з програми фестивалю Австріського кіно. На прикладі стрічки “Хепі-енд” Міхаеля Ханеке перевіримо, чи завжди відомий режисер, визнана фестивальним кіно актриса та знак учасника основного конкурсу Канського фестивалю на постері ховають за собою хороше кіно.

Збірник програми короткого метра ARS ELECTRONICA-2017 використаємо як путівник прикордонними територіями кіно з відеоартом. Розглянемо різноманіття можливих форм та тем, що можуть в результаті пропонувати цікавий кінодосвід.

Лекція та кіноперегляд відбудуться 9 червня. Початок о 18:00.

 

Генеральний партнер фестивалю Австрійського кіно - Райффайзен Банк Аваль.

 

Ілюстрація: кадр з фільму Енді Уорхола "Емпайр"

Інші новини

27 березня 2024
Вітайте останню трійку мисткинь, стейтменти яких увійшли до другої едиції проєкту Secondary Archive "Художниці у війні"

Завершуємо розповідати про учасниць свіжого доповнення проєкту Secondary Archive — "Художниці у війні". Вдячні всім причетним до створення його другої едиції, а також зацікавленим у нашій роботі. Проте вона ще триває і далі на вас чекатимуть інші формати та нові дослідження, тож слідкуйте за оновленнями!

...
25 березня 2024
Представляємо інших трьох мисткинь, що увійшли до Secondary Archive "Художниці у війні"

Продовжуємо розповідати про нових мисткинь, які доєдналися до проєкту Secondary Archive в його другій едиції "Художниці у війні", а саме про Олю Єрємєєву, Сану Шахмурадову Танську та Юлію Данилевську. Із їхніми стейтментами можна ознайомитись на сайті secondaryarchive.org.

...