• Рус/Укр
  • Eng

ТІГРОДІНОЧЄЛОВЄК

02 вересня 2016 - 29 вересня 2016

Прес-реліз

Освітня платформа “Артсвіт дітям” презентує результати роботи учасників програми в новому виставковому проекті. Назва виставки співпадає з однойменною роботою, створеною під час освітнього курсу. ТІГРОДІНОЧЄЛОВЄК – це спроба проаналізувати роботи учасників платформи “Артсвіт дітям” з огляду на їх враження від знайомства з історією мистецтва, напрямками, стилями та персоналіями.

Програма «Артсвіт дітям» працює в галереї вже два роки і присвячена історії мистецтва, зокрема українського. Наша мета не просто ознайомити дитину зі стилями та напрямками, але занурити її в атмосферу актуального мистецтва та галерейного життя, де відбуваються виставки, фестивалі, майстер-класи і трапляються цікаві знайомства. 

Все, що ми можемо собі уявити, – реальне, а надто образи з дитячих фантазій. ТІГРОДІНОЧЄЛОВЄК – це синтез дійсності та уявного, це шанс заглянути глибше в своє несвідоме і, можливо, знову зустрітись з ним віч-на- віч. 

Автори робіт: Паша Лисняк, Аріна Чорна, Аня Бадюл, Настя Лєдєньова, Аліса та Єва Копнінські-Петриченко, Амін Мансуров, Даша Тітімець, Ваня Ірігубов, Нікіта Корчагін, Матвій і Гордій Максименко.

Всі роботи можна буде придбати, 100% коштів будуть перераховані біржі благодійності “Добродій”.

Новий курс платформи “Артсвіт дітям”розпочнеться вже із середини вересня і матиме назву "Приручити мистецтво".

Про філософію освітньої платформи «Артсвіт дітям». Діти  –  найбільш вдячні слухачі, для яких мистецтво – не хобі і не просто можливість з користю провести час, а значна частина їхнього світовідчуття. Одного разу Пабло Пікассо сказав, що може малювати як Рафаель, але йому знадобиться все життя, аби навчитись малювати так, як малює дитина.

Те, що ми звикли сприймати як «талант від природи», найчастіше здобувається в дитинстві і зазвичай не зникає в дорослому віці. Дитяча творчість – це базова потреба і вона не супроводжується бажанням відтворити світ реалістично або просто красиво. На відміну від зрілого художника, малеча творить спонтанно і лише з часом вчиться свідомо використовувати власний досвід, емоційну зрілість, колективну пам’ять, але при цьому залишатись дитиною – чи не найбільший виклик для професійного митця, чи не так?

Дитина не обмежується й естетичним спогляданням при знайомстві з роботами іменитих авторів. Дивлячись на картину, вона легко вигадує власні інтерпретації сюжету; абстрактні роботи асоціативно пов’язує зі знайомими їй формами та предметами; а твори сучасних митців взагалі дають величезне поле для найвигадливіших інтерпретацій, чим беззаперечно викликають довіру.

Кожна дитина є художником, вона легко і безпосередньо комунікує зі світом, малює в уяві, а згодом створює нові мікрокосми, експериментує і втілює в своїх роботах те, що відчуває, а не те, що бачить.

Відео

Афіша